Pagina's

zaterdag 26 december 2020

Kerst


Hallo allemaal,

Vandaag de laatste echte kerstcreatie van mij. We laten het kerstthema nu achter ons en gaan verder met het maken van winterse creaties gevolgd door de voorjaarscreaties.


Ik vind het wel fijn dat we nu weer een andere periode krijgen, weer even met andere productenen artikelen werken. Heerlijk weer, zo'n zin in!


Afgelopen week heb ik al 2 uitgewerkte creaties van deze workshop laten zien en vandaag de laatste. Maar steeds weer met ander designapier en andere materialen. Zo leuk om te zien, hoe heel anders je creatie wordt, terwijl je hetzelfde patroon gebruikt.

 Het patroon van deze kaart is te bestellen, als een online video, in de webshop van Noor & Zo of in te zien als je een All-Inclusive-facebook abonnement hebt.

Klik HIER voor informatie over het All-Inclusive abonnement.
Klik HIER om deze workshop rechtstreeks in de webshop te bestellen.


De basis van deze kaart maakte ik uit wit cardstock en het designpapier dat ik heb gebruikt komt van Noor! Design, "Advent". Deze set heeft ontzettend gave vrolijke kleurtjes en toffe dessins. In deze papierset zit ook een vel met plaatjes en nummers om een adventkalender te maken, maar je kunt ook heel goed de plaatjes die bij de nummers staan, gebruiken als knipplaatjes, door alleen de plaatjes uit te knippen zonder de nummertjes. 


Aan de voor- en achterkant verwerkte ik tussen het cardstock en designapier een lintje, zodat de boekkaart straks mooi gesloten kan worden.


Op de voorkant van de creatie verwerkte ik een mooie achtergrond cirkel met erbij behorende sterren van Marianne Design. Over deze cirkel verwerkte ik een groot uitknipplaatje uit de genoemde papierset en deze matte ik weer op een bijpassend stukje gekleurd cardstock.  Hetzelfde deed ik met een tekst uit een Bella Lulu knipvel, "Happy Holidays", wat perfrect matcht bij het gebruike designpapier. 


Aan de binnenkant heb ik aan de linkerkant een pocket gemaakt met daarin 2 leuke labels.


Op 1 stempelde ik een mooie tekst uit een stempelset van Noor! Design, uit de "Silent Night"-serie. En op het andere label verwerkte ik nog een leuk uit het designpapier geknipt plaatje. Achterop deze labels schreef ik nog iets persoonlijks voor de ontvanger en onze namen.


Aan de rechterkant is dan het boekgedeelte. Dit is een ontzettend gaaf kader, waarin je een schitterend 3D-tafereeltje kunt maken door allerlei leuke plaatjes en stansjes op de verschillende laagjes te verwerken.


Ik verwerkte in dit gedeelte plaatjes uit het hierboven al genoemde knipvel van Bella Lulu. Hierin zitten geweldig toffe plaatjes waarmee je een heel erg leuk kersttafereeltje kunt maken. Verder ik verwerkte ik er sterren in, die ik met een superleuk stansmallenset van Joy! Crafts maakte. Als laatste aan de onderkant nog een randje sneeuw, wat ik maakte met foamklei.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart. Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog!


Lieve groetjes
Gerlinde 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
               




Geen opmerkingen:

Een reactie posten