Pagina's

zaterdag 26 december 2020

Merry Christmas

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik julie een kerstkaart laten zien in de klassieke rood-groene kleuren! Deze kleurencombinatie blijft gewoon schitterend!

Voor de basis gebruikte ik een tof Dutch Doobadoo-stencil wat ik uit zwart cardstock haalde. 

Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Noor! Design, "First Snowfall".


Het papier heeft schitterende dessins en er zitten ontzettend leuke kleine kaartjes bij, die je als label kunt gebruiken, maar je kunt ook de plaatjes uitknippen en gaan verwerken op de creatie.


Het plaatje op de creatie is afkomstig van een enorm tof Bella Lulu-knipvel, "Santa Claus". 


Het plaatje heb ik verwerkt in 1 van de nieuwere blauwe mallen van Noor! Design. 


Deze mal is echt zo schitterend en op zoveel verschillende manier te gebruikten, wauw echt gaaf!


Ik verwerkte 2 schitterende uitgestanste poinsettia's op de creatie, met daaronder uitgestanste dennentakjes. Verder heb ik nog kerstbomen uitgestanst met de supergave mal in de "Silent Night"-serie.



Bijna alle stansen die ik op de creatie heb verwerkt, heb ik uit het designpapier gestanst, zodat het een echt bij elkaar horend geheel is geworden! De tekst stanste ik met de "Nesting dies" uit een minikaartje die bij het designpapier zit.  2 mooie herten erbij en witte sneeuwspetters gemaakt en zie een schitterend resultaat!


Ik hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren met deze creatie. Bedankt weer voor het bekijken van mijn blog en tot een volgende keer weer!

Lieve groetjes,
Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten