Pagina's

woensdag 23 december 2020

Relax

 Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal fan van de mooie nieuwe blauwe mal Angel. Er zijn zoveel mogelijkheden mee. Ik heb er dit kaartje mee gemaakt. De titel Relax, refresh and recharge is uitermate geschikt voor de kerstdagen die we nu toch wat anders doorbrengen dan we gewend zijn.


Deze blauwe mal kun je heel leuk op verschillende manieren gebruiken deze keer heb ik hem gebruikt als doily.


6002/1599


Hier zie je duidelijk dat ik 2 van de cirkels heb gebruikt. 


En hoe leuk is deze button waar je zo leuk een lintje door kan halen.


6002/1566


Het designpapier komt heb ik van diverse sets gecombineerd.


Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met polychromos potloden.


Nog een cirkel recht boven in de hoek met een strikje en mijn kaartje is klaar. Bedankt voor het bezoek aan dit blog en graag tot ziens.

Fijne kerstdagen voor iedereen ondanks alle beperkingen.

groetjes,



1 opmerking: