Pagina's

vrijdag 18 december 2020

Stokstaartjes

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een winterkaartje voor jullie gemaakt. Ik had de Stokstaartjes nog niet heel veel gebruikt en ik vind ze toch wel heel erg leuk. Daarom heb ik ervoor gekozen om een beetje liefde op mijn kaart te verwerken met de stokstaartjes in de hoofdrol.

 

De mal die ik gebruikt heb zit in de Crafty Kit Christmas Mood van Dutch Doobadoo (473.005.001). Een hele leuke vorm als basis voor mijn kaart. Ik heb de mal eerst in zwart en daarna in wit cardstock uitgeknipt. Als designpapier heb ik gekozen voor het mooie winterpapier Starry Night van Noor Design (6011/0674). Dit is heel mooi papier in mint en donkergroen. Ideaal voor het maken van winterkaarten.

 6011/0674 Paper bloc Starry Night

De lieve Stokstaartjes van Eline's Collectables (COL1490) van Marianne Design spelen natuurlijk de hoofdrol in dit winterse tafereel. Je kunt ze op verschillende manieren opbouwen. Ik heb ervoor gekozen om ze als gezin in de sneeuw te plaatsen.

 
 COL1490 Collectables Eline's Stokstaartjes

De tekst op de kaart komt uit het leuke Bella Lulu knipvel Pinguïns (3000/0078). Deze heb ik uitgestanst met de Nesting dies (3002/0003) van Bella Lulu. Kijk wat voor een mooi randje je daarmee om je tekst heen krijgt. Onder de tekst heb ik nog een stuk Hempcord verwerkt en de Dennenappels (6002/1509) uit de Silent Night Collectie. Ook het cadeautje dat het stokstaartje in zijn handen heeft komt uit het Pinguïns knipvel.

 
Op de kaart heb ik twee verschillende bomen gebruikt. De kleine boompjes zijn uit de collectie Nordic Christmas (6002/1335) van vorig jaar en de grote boom uit de collectie Silent Night (6002/1507) van dit jaar. De boomstam die ik gebruikt heb op de kaart is de Creatables Tree log (LR0680) van Marianne Design.


 Om er een echt winters tafereeltje van te maken heb ik nog wat sneeuw gespetterd met de handige Molotow Marker.


 LR0680 Creatables  Tree log

 Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze winterkaart. Bedankt voor jullie bezoek aan het Noor & Zo blog en tot de volgende keer.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 

 COL1490 Collectables Eline's Stokstaartjes 

  127HS Molotow Marker 1,5mm WIT

 3908-010 Hemp cord assortiment 4x10m basic

 LR0680 Creatables  Tree log 

 473.005.001 Crafty Kit - Christmas Mood

 

3000/0078 Bella Lulu Knipvel Winter

6011/0674 Paper bloc Starry Night

2 opmerkingen: