Pagina's

zaterdag 26 december 2020

Winter


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie nog graag weer een winterse kaart laten zien, met een leuk tafereeltje in het midden van de creatie.

Ik gebruikte weer een tof Dutch Doobadoo stencil voor de basis en deze haalde ik uit zwart cardstock.



 Het designpapier dat ik gebruikt heb, komt van Noor! Design "Sleigh Ride".


Deze papierset vind ik zo gaaf om met zwart cardstock te combineren, het steekt zo onwijs af! In deze papierset zitten onwijs vrolijke felle kleurtjes en hele toffe designs. Verder zitten er ook 2 vellen in met labels en kleine vierkantjes die voor een adventkalender te gebruiken zijn, maar je kunt natuurlijk ook de kleine plaatjes los uitknippen en verwerken op je creatie.


Ik haalde de basis 2x uit zwart cardstock, zodat er in het kijkgedeelte veel ruimte komt voor een 3D-effect. Uit 1 van de basissen haalde ik het midden gedeelte ook, en bij de ander niet, zodat er een dichte achterkant blijft bestaan.


Van stukjes gescheurd printerpapier, maakte ik sneeuwbergen van verschillende laagjes. 
Tussen deze sneeuwlaagjes verwerkte ik de superleuke pinguins uit een knipvel van Bella Lulu. Dit knipvel matcht perfect met het designpapier.


Nadat ik de pinguins tussen de verschillende laagjes had verwerkt, plakte ik de beide basiskaarten op elkaar, alleen de zijkanten, niet het middenstuk. Daarna het designpapier verwerkt op de gehele basis en als laatste de zijkanten nog gepimpt met de toffe kerstboom en kadootjes van Jocelijne, labels en nog wat pinguins.

Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren. Fijne feestdagen samen met jullie geliefden gewenst!


Liefs Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: