Pagina's

dinsdag 8 december 2020

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer iets laten zien aan jullie. En dit keer is het een winters kaartje geworden.


Met een vierkante basiskaart ben ik begonnen en daarop heb ik het mooie designpapier Jingle Bells gebruikt.  

6011/0610

Van dit papier hebben ze ook een labelset met diverse leuke items om uit te knippen zoals het huisje, de taart, chocolademelk mok etc. Het plaatje heb ik ingekleurd met L'Aquarelle van Sennelier.


6011/0429


Met het leuke Silent Night Bulbs kun je ook ook je lettertjes kwijt in dit geval FUN


6002/1590


En de lichtjes hangen natuurlijk ook aan het huisje. Het label achter 'This is'  heb ik aan 1 hoek rond gestanst. 


"This is" is gestanst uit kurk 


6002/1148

Onder het woordje fun vind je de ticket (zie hierboven bij de This is kit)


Hier komt het kurk nogmaals terug bij de Note Book circles 


6002/1515

Twee hulstblaadjes van de Silent Night Poinsettia passen er ook leuk bij. Zo nu zijn we bij het einde van deze post en ik hoop dat jullie inspiratie hebben kunnen vinden. 

Tot een volgende keer!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten