Pagina's

woensdag 27 januari 2021

Berichtje uit je fruitschaal

 Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een bezoek brengen aan het blog van Noor & Zo. Vandaag wil ik jullie graag een Beterschapskaartje laten zien met de leuke kikkertjes en het fruit van By Marleen van Marianne Design.

 
De basis die ik gebruikt heb is de Card Art Appel van Dutch Doobadoo (470.713.596). Deze mal is natuurlijk leuk om te gebruiken voor een Beterschapskaart. 

6011/0660 SCR@P Design Paper Crunchy Leaves

Het designpapier komt uit de Papierset Crunchy Leaves van Noor Design (6011/0660). In deze set zitten hele mooie designpapiertjes in onder andere oranje tinten en die vind ik erg mooi combineren met elkaar.



Op een Beterschapskaart hoort natuurlijk een fruitschaal. De schaal heb ik weggelaten maar ik heb wel het fruit gebruikt. Ik wilde de kaart rustig houden dus ik heb alleen het fruit gebruikt dat qua kleur bij het designpapier past.

COL1469 Collectables Fruit by Marleen

Naast het fruit heb ik ook de leuke kikkers van Marianne Design gebruikt op mijn kaart. De kikkers kun je op verschillende manieren op je kaart verwerken en in elke gewenste kleur maken die bij de rest van je kaart past.



Natuurlijk mogen een paar opbeurende teksten voor de zieke niet ontbreken op de kaart. 

CR1514 Craftables - Kikkers

Ik heb twee Clearstamps sets gebruikt van Marianne Design: De set opkikkers (CS1065) en de set fris en fruitig (CS1030). Deze twee sets kun je prima combineren met elkaar.



Ik hoop dat ik jullie weer op een leuk idee heb gebracht. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog van Noor & Zo en tot de volgende keer.
 
Groetjes,
 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.596 Card Art Apple

6011/0660 SCR@P Design Paper Crunchy Leaves

COL1469 Collectables Fruit by Marleen

CR1514 Craftables - Kikkers


CS1065 Clear Stamp Opkikkers

CS1030 Clearstamp Marleen's Fris & Fruitig

132015/7082 VersaFine Stempelkussen Onyx black





2 opmerkingen: