Pagina's

zaterdag 9 januari 2021

Groetjes


Hallo Allemaal,

Ik vind het heerlijk om te kleuren en daarna een kaartje ervan te maken. Dit is zo ontspannend met een tof resultaat en altijd een originele kaart om te geven.


Deze keer heb ik een plaatje van Mo Manning genomen en deze met behulp van een Dutch Doobadoo mask steentjes als achtergrond gegeven.


Deze steentjes heb over getekend en daarna ingekleurd in dezelfde kleuren van het Noor Design steentjes papier uit de scr@p serie.


De stans van de stuc tape is wel mijn favoriete op het moment. Ik vind hem geweldig.


Het hekje en de lelietjes der dalen zijn geweldig en geven deze stoere kaart toch wat liefs.



Dit is mijn kaartje dan voor deze week, bedankt voor het bezoek en graag tot volgende week weer.

groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  





  









2 opmerkingen: