Pagina's

dinsdag 9 februari 2021

Honeymoon

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een Honeymoon kaart laten zien. Afgelopen maand zijn er weer een heleboel leuke producten uitgekomen en hier ben ik natuurlijk direct mee aan de slag gegaan.



Voor de basis van de kaart heb ik gebruikt gemaakt van de nieuwe Card Art Puzzel hart mal van Dutch Doobadoo (470.713.847). Een ontzettend leuke mal die bestaat uit losse puzzelstukjes. Het is wel een secuur werkje maar dan heb je een onwijs tof resultaat.
Het designpapier dat ik heb gebruikt voor de puzzelstukjes is het nieuwe papierblok Honeymoon (PB7060) van Marianne Design. Weer een prachtig papierblok met zachte, romantische kleurtjes.


470.713.847 Dutch Doobadoo Card Art Puzzel Hart

De leuke muisjes van Marianne Design (COL1437) spelen vandaag natuurlijk de hoofdrol. Afgelopen maand is er een hele leuke uitbreiding gekomen voor de muisjes, namelijk deze wedding accessoires (COL1491) van Marianne Design. 

COL1491 Collectables Eline's Wedding accessories


De muisjes heb ik dus leuk aangekleed voor hun bruiloft. Voor de kleding heb ik wit, zwart en rood Cardstock gebruikt. Met Vellum heb ik de sluier gemaakt en de lintjes aan het bruidsboeket.




Bij een bruiloft hoort natuurlijk ook een slinger met lampjes, daar heb ik de leuke Silent Night lampjes (6002/1590) voor gebruikt van Noor Design. De bloemetjes, de taart en de champagnefles zitten bij de uitbreiding Wedding Accessoires. De lampjes en accessoires heb ik allemaal uitgestanst uit het designpapier uit het papierblok Honeymoon.

De leuke teksten komen uit de nieuwe art Stamps '' Zomertijd '' (MM1638) van Marianne Design. Hierin zitten hele leuke stempels over de Lente, de zomer en natuurlijk over de liefde.

Ik hoop dat ik jullie weer op een leuk idee heb kunnen brengen. Bedankt voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 

COL1491 Collectables Eline's Wedding accessories

COL1437 Marianne Design Collectables Eline's mice family

 470.713.847 Dutch Doobadoo Card Art Puzzel Hart

 PB7060  Eline's paper bloc Honeymoon

6002/1590 Silent Night stans Lampjes

MM1638 Art Stamps zomertijd

110106/0100 Transparant perkamentpapier / vellum wit 

132015/7082 VersaFine Stempelkussen Onyx black 


2 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi ideetje. Nu nog wachten op mijn bestelling om met deze hart-mal aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen