Pagina's

zaterdag 16 januari 2021

Kusje op je Koude Neus

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik maakte ter inspiratie voor de maandchallenge op de Noor & Zo challenge groep op Facebook. Nieuw in deze facebook-groep is dit jaar dat er iedere maand een nieuwe challenge in deze groep is.



Bij deze challenge hoort een sketch en een specifiek Bella Lulu knipvel waarvan wat verwerkt moet zijn op de creatie. Als designteam van Noor & Zo willen we jullie zoveel mogelijk inspiratie geven iedere maand, door allemaal een voorbeeld ter inspiratie te maken en deze te plaatsen in de facebookgroep.



De basis heb ik uit zwart cardstock gehaald en daar over heen een witte matlaag en als 3e een matlaag van het designpapier "Starry Winter" van Noor! Design. Deze 3 lagen heb ik herhaald bij ieder onderdeel van de sketch om zo eenheid in de creatie te houden. Het designpapier matcht geweldig gaaf bij het verplichte Bella Lulu-knipvel voor deze challenge, "Winter". Maar natuurlijk is iedereen vrij om het designpapier zelf te kiezen, alleen de sketch en het Bella Lulu knipvel zijn verplicht.

Klik HIER om het knipvel te bestellen in de webshop.

Op het horizontale gedeelte verwerkte ik in plaats van een strookje designpapier, een uit het designpapier gestanste, mooie uitgestanste blauwe mal van Noor! Design.



Bij de voorste rechthoek van de sketch maakte ik op het witte cardstock een extra witte laag die ik met een plakstrook vastmaakte en zo creeerde ik een leuke flap waarop nog wat extra's verwerkt kan worden.



Verder verwerkte ik nog wat her en der wat stukjes van uitgestanste cirkels van een blauwe mal. Als laatste het gedeelte met een golf of een soort van ronde vorm. Hiervoor gebruikte ik de onwijs toffe stans van Joy! Crafts, de kleine huisjes en boompjes op een heuveltje. Op de heuvel verwerkte ik witte foamklei, zodat het een echt sneeuweffect krijgt.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart en wie weet wel enthousiast te maken om ook mee te doen aan de leuke maandchallenge 
van Noor & Zo.

Lieve groetjes,
Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten