Pagina's

donderdag 28 januari 2021

Lentekriebels

Goedemorgen allemaal,
 
Leuk dat jullie ook vandaag weer langskomen op het blog van Noor & Zo. Ik ben zo fan van het nieuwe papier lentekriebels van Bella Lulu en daarom heb ik er nog een leuk cadeaudoosje mee gemaakt.




Ik heb een langwerpig doosje gemaakt dat rechtop staat. Het doosje kan dicht met magneetjes maar vandaag heb ik ervoor gekozen om twee dekseltjes te maken en dan blijft het doosje ook dicht. Ik heb verschillende printjes uit de papierset Lentekriebels (3004/0005) van Bella Lulu gebruikt aan de buitenkant. In de papierset zitten ook mooie teksten en tekstbuttons en die heb ik met behulp van de nesting dies van Bella Lulu (3002/0003) uitgestanst en ook aan de buitenkant verwerkt. Zo weet de ontvanger waar hij/zij het doosje kan open maken. Aan de onderste deksel heb ik een grasrand gemaakt zodat het net lijkt of de lieve konijntjes in het gras zitten.

3004/0005 Bella Lulu designpapier Lentekriebels


Als je het doosje openvouwt dan ontvouwen trapsgewijs zich 4 doosjes binnenin de kaart. Hier zit natuurlijk geen deksel op want anders kan de kaart niet dicht. De doosjes zijn open en daarom net leuk om er iets liefs in te stoppen.



Ook aan de binnenkant heb ik verschillende printjes van het designpapier Lentekriebels gebruikt. Het papier is zo mooi dus het was niet moeilijk kiezen welke ik wilde gebruiken.



In de papierset zitten naast het mooie papier en de leuke teksten ook heel veel schattige plaatjes van bijvoorbeeld konijntjes, ballonnen, bloemen en flamingo's. Met deze plaatjes heb ik de binnen en de buitenkant van het doosje versierd. Rechtsonder heb ik nog een pocket gemaakt zodat hier een label in kan.



Ik heb in de doosjes theelichtjes gedaan, maar je kunt er natuurlijk ook chocolaatjes of hartjes in doen. Paaseitjes kunnen ook prima want die passen perfect bij de lente.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en tot de volgende keer.

Groetjes,

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 

 3004/0005 Bella Lulu designpapier Lentekriebels

2926-025 Florence Cardstock smooth Blackberry

11420-03 Organza set 6 kleur x 3mm x 2m voorjaar

6200/0052 Joy!Crafts Gaatjesmaker

2 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een mooie doos met verrassende inhoud! Zag 'm geloof ik ook al op facebook?? Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en mooi gemaakt

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen