Pagina's

woensdag 20 januari 2021

Lief, klein meisje

 Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie weer een bezoek brengen aan het blog. Vandaag wil ik jullie een Babykaartje laten zien. Ik vind het zelf altijd handig om een paar kaarten op voorraad te hebben en de buggy vind ik toch zo leuk dus dat is de basis van mijn kaartje geworden.


 

 Allereerst heb ik de Card art Buggy (470.713.714) van Dutch Doobadoo uitgetekend en daarna uitgeknipt. De wielen uitsnijden is een secuur werkje. Hier gebruik ik altijd een finger tip mesje voor. Dan krijg je het mooiste resultaat.

 470.713.714 Card art Buggy

Het Designpapier dat ik heb gebruikt is uit een oude papierset van Noor Design genaamd Vintage Babygirl (6011/0606). De labels op de kaart komen uit de labelvellen set van Vintage Babygirl (6011/0416). Voor de Achtergrond van de kaart heb ik de Shape Art Flower mal (470.713.714) van Dutch Doobadoo gebruikt. Dit is een mooie grote mal dus daar past de Buggy prima op.

 

Het lieve, kleine babybeertje in de buggy komt uit het Bella Lulu knipvel Baby Girl (3000/0035). In dit knipvel zitten allemaal lieve schattige babybeertjes met leuke teksten voor op een geboortekaartje. Ik heb twee teksten uitgeknipt en op de kaart verwerkt.


3000/0035 Bella Lulu Knipvel Baby Girl

De witte vlinders op de kaart komen uit het Laser Paper Art 'Butterflies' van Dutch Doobadoo (472.948.007).



Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en tot de volgende keer.

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


3000/0035 Bella Lulu Knipvel Baby Girl

470.713.714 Card art Buggy


470.713.118 Shape Art Flower 4 Petals



472.948.007 Laser Paper Art A5 wit Butterflies




Geen opmerkingen:

Een reactie posten