Pagina's

vrijdag 5 februari 2021

Love


Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik maakte met het schitterende "Valentijnsdag"papier van EchoPark, "Cupid & Co". Maar vanzelfsprekend is dit papier ook voor andere gelegenheden te gebruiken hoor! 


Nu is papier van EchiPark eigenlijk altijd wel geweldig, maar deze lijn steekt er echt wel uit hoor! Heerlijk die rode, witte en roze-tinten tegen het zwarte aan, echt wauw!



Voor de basis gebruikte ik heel toepasselijk het stencil van Dutch Doobadoo van de easel-hartkaart. Dit stencil haalde ik uit zwart cardstock.


Op het easelgedeelte verwerkte ik aan de linkerkant een mooi frame van een blauwe Noor! Design mal, met daarachter een tekst wat ik uit het paperpad heb gehaald. Deze blauwe mal matte ik op zwart cardstock, voor een extra mooi effect. Onder het frame verwerkte ik de onwijs toffe mal van de stuctape van Noor! Design en nog wat uitgestanste takjes.


Aan de rechterkant heb ik een grote rood-zwarte bloementoef gemaakt van de prachtige pioenroos van Noor! Design. Onder de pioenroos heb ik nog wat takjes verwerkt. 



Onderaan het easel-gedeelte verwerkte ik nog een lief plaatje van het Bella Lulu-knipvel "Think Pink".




Om te zorgen dat het easelgedeelte blijft staan, heb ik op het platte gedeelte een uitgestanste buckle, eveneens van Noor! Design, verhoogd opgeplakt met een dikke "klodder" lijm uit het lijmpistool. Een leuk lintje door de buckle en klaar is de creatie.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie. Bedankt weer voor het bezoekje aan mijn blog.het blog van Noor & Zo.

Lieve groetjes
Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten