Pagina's

woensdag 13 januari 2021

Mixed Up

Hallo Allemaal,

Hou je van bloemschikken? Probeer het eens op een kaartje. Er zijn best veel natuurlijke materialen die je met je papieren stansjes kan combineren. Hier een voorbeeld van mij.


De basis is een shape art van Dutch Doobadoo met de prachtige stansen en natuurlijk materiaal. De leuke stuc tape heb ik uit aquarelpapier gestanst en met paarse harmony inkt aangezet.


6002/1564

 

De twee rietjes zijn met het lijmpistool aan elkaar gelijmd en daarop heb ik de blauwe mal geplakt dit is een stevige basis voor de toef.


6002/1256


Ik heb hier het kastanjeblad met natuurlijke blaadjes gebruikt maar je kan natuurlijk ook een ander vintage flourishes blad gebruiken ze zijn allemaal mooi.


6003/0098


De bloemen van Jute zijn ook zelf gemaakt en ook hier zie je natuurlijk materiaal en een stans.

 

6002/1489  en 6002/1490


Nog even een close up.


Ik hou van een klein sentimentje om de kaart af te maken.


De blaadjes zijn uitgestanst uit aquarelpapier en met harmony inkt gekleurd.


Hopelijk heb ik je op een idee gebracht. Bedankt voor het bezoek aan ons blog en graag tot ziens.

groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi Corry. Vind die jute bloem geweldig en ga het ook eens proberen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt schitterend deze kaart en hele mooie bloemen. Moet de jute bloemen nog steeds uitproberen. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen