Pagina's

zondag 17 januari 2021

Peony

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt:


Ik heb gebruik gemaakt van een vierkantige basiskaart. Voor de ondergrond heb ik gebruikt twee Dutch Doobadoo Masks met Distressoxide. De wybertjes heb ik ingetekend met een witte pen. 

De mooie mal Angel komt op het kaartrandje. 


6002/1599

 Daarover heen komt de mal Stuctape 


6002/1564

En daar meteen langs aan de rechterkant en ook aan de zijkant van de kaart Border Angel


6002/1604


De prachtige bloem Floral Flourishes Peony 6002/1514 heb ik uit wit gestanst en daarna gekleurd met Distress Oxide. Wat stampertjes erin en in het midden wat gouden staafjes. 


En daarmee is mijn kaartje af. Ik hoop dat jullie een beetje inspiratie hebben gekregen en veel plezier met freubelen. Tot een volgende keer!



1 opmerking: