Pagina's

woensdag 6 januari 2021

Sing With Me

Hallo Allemaal,

We gaan zingend het nieuwe jaar in, het glas is altijd half vol en we gaan zeker een beter jaar tegemoet.  


Voor deze kaart heb ik een basismal van Dutch Doobadoo gebruikt. 


De nieuwe blauwe mal Angel vind ik echt te gek! Je hebt heel veel doily's in één stans. Ik heb hier een van de ringen gebruikt en deze een beetje omgebogen.


6002/1599


De leuke lampjes hoef je niet alleen met kerst te gebruiken ik vind ze ook geweldig voor feestelijke kaartjes.


6002/1590


Als je de lampjes van goud of zilver maakt geeft dit net het beetje extra om het feestelijk te maken.


Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met Sennlier aquarel verf.


Nog even een close up van de lampjes.

Dit is weer mijn inspiratievoorbeeld voor jullie. Bedankt voor het bezoek en graag tot ziens

groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart is dit weer Corry! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Prachtig gemaakt.
    De lampjes leuk idee om die in het zilver te doen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen