Pagina's

zondag 7 februari 2021

BIRD-DAY

Hoi allemaal,


Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik maakte ter inspiratie voor de maandchallenge op de Noor & Zo challenge groep op Facebook. In deze facebook-groep is er dit jaar iedere maand een nieuwe challenge en hierbij hoort een sketch en een specifiek Bella Lulu knipvel waarvan wat verwerkt moet zijn op de creatie.
Als designteam van Noor & Zo willen we jullie zoveel mogelijk inspiratie geven iedere maand, door allemaal een voorbeeld ter inspiratie te maken en deze te plaatsen in de facebookgroep.

De sketch van de maand februari is:
Klik HIER om dit knipvel in de webshop te bestellen.


De basis heb ik uit roze cardstock gehaald en hier bovenop een matlaag van wit cardstock. Het designpapier dat ik heb gebruikt is de nieuwe Bella Lulu set "Voorjaarskriebels". Wauw wat een heerlijk frisse vrolijke kleurtjes!!


De 2 schuine strookjes op de sketch heb ik in de vorm van een met een randpons bewerkt strookje verwerkt. De horizontale en verticale banners die over deze 2 strookjes moeten, heb ik uit cardstock gemaakt met een matlaag designpapier.



Het vierkant in het midden van de sketch is bij mij een shaker geworden. Ik had al een langere tijd geen shaker meer gemaakt en het leek me bij deze sketch wel tof om dat gaan gebruiken. Het plaatje in de sketch komt van het verplicht te gebruiken Bella Lulu-knipvel.



Verder heb ik nog een roset gemaakt met daarop een tekst van het knipvel. Onderaan de creatie maakte ik nog een klein tafereeltje met een grasrandje met wat bloemetjes, hekje en een alpaca uit het knipvel met ballonnetjes aan haar staartje vastgemaakt.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie. Succes met het verwerken van deze sketch!

Lieve groetjes
Gerlinde


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: