Pagina's

zaterdag 13 maart 2021

Coffee Time



Deze keer wil ik jullie graag de creatie laten zien die ik onlangs maakte voor een jarige kennis. Ik heb voor deze creatie gebruik gemaakt van 2 Dutch Doobadoo-stencils. 


Ik vind het altijd erg leuk om verschillende stencils te gaan combineren of om er mee te gaan spelen door ze op een andere manier te gebruiken dan waar ze eigenlijk voor gemaakt zijn.


Beide basissen haalde ik uit zwart cardstock en het designpapier dat ik heb gebruikt komt van Echo Park, "Coffee & Friends".


Wat is dit ook weer een schitterend gave lijn van EchoPark. Waanzinnig gave kleurtjes en dessins!! Ook zitten er supertoffe kleine kaartjes in, die je erg leuk als label maar ook als klein kaartje op je creaties kunt verwerken.


Van de koffiemok maakte ik een pocket door tussen het cardstock en het designpapier een pocket te maken, waarin ik leuke labeltjes en zakjes LATTE-oploskoffie verwerkte. 


Voor op de koffiemok maakte ik een grote bloementoef, met daarachter diverse achtergrondstansen, waaronder het onwijs toffe "Stuc tape" van Noor! Design. De bloementoef zelf maakte ik van 2 grote bloemen en diverse uitgestanste takjes. 



Omdat de koffiemok van zichzelf niet kan blijven staan, verwerkte ik de koffiemok dus op op een Dutch
Doobadoo-stencil wat wel kan blijven staan.





Ik hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Lieve groetjes
Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten