Pagina's

donderdag 11 februari 2021

Fietsen

Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie weer op het blog langskomen. Ik heb voor jullie vandaag een layout van 30x30 cm en heb voor de groene tinten uit het designpapier gekozen. 


Op een wit vel heb ik met zwarte gesso en een Mask het ruitje gezet. Ik vond het een leuk idee om het ruitje van het designpapier en het ruitje uit haar jurkje terug te laten komen. 

Lentekriebels 3004/0005


Heel veel laagjes designpapier genomen en op elkaar gelegd. Lekker veel diepte in je layout.
Een layout zonder het stuctape is bijna niet meer te bedenken:) 


In dit geval de rechte een keer gebruikt. De blaadjes komen in een cluster samen met het stuctape. Ook uit het designpapier heb ik blaadjes geknipt. 


6002/0939

Zo dat was het weer voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag toe en tot een volgende keer!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten