Pagina's

donderdag 4 februari 2021

Fijne Verjaardag


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien die ik onlangs maakte naar een patroon van een online workshop die exclusief bij Noor & Zo verkrijgbaar is. Het is een onwijs gaaf en superleuk model om te gaan maken. Het resultaat is echt helemaal wauw!! Iedere keer weer flapjes/zijkanten omklappen en er komt weer een geheel andere kaart te voorschijn!


Deze online workshop verkrijgbaar als een enkele workshop, maar deze workshop is ook verkrijgbaar bij een maandabonnement op de All-Inclusive facebookgroep. In deze besloten facebookgroep staan ontzettend veel toffe patronen met duidelijke filminstructies erbij. En iedere week komen  er 2 nieuwe toffe video's bij!

 

Klik ...... om alleen deze workshop van deze bloghop te bestellen.
Klik  HIER  voor meer informatie over het all-inclusive-abonnement.


De basis van de creatie haalde ik uit wit cardstock en het designpapier dat ik heb gebruikt komt van Craft Consortium. Dit is zo'n fantastisch gaaf merk, het heeft zulke schitterende toffe lijnen! 

Ik ben met de lijn "Farm Meadow" aan de gang gegaan. Deze lijn heeft ontzettend gave boerderij"leven"-prints, maar ook hele gave bloemenprints, die super te combineren zijn!


Omdat er bij de creatie die ik heb gemaakt, zoveel verschillende kanten / stukken cardstock zijn die beplakt moeten worden, heb ik lekker veel verschillende vellen papier uit de paperpad kunnen laten zien.


Naast het designpapier gebruikte ik diverse stansmallen van Noor! Design, een randpons en labelpons van Vaessen Creative en diverse stempelsets van Marianne Design.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze creatie en misschien wel enthousiast gemaakt om deze online workshop ook eens te gaan maken!

Lieve groetjes,
Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)







1 opmerking: