Pagina's

donderdag 18 februari 2021

Look

Hallo bloglezers.

Herkennen jullie het dat er nog allerlei restanten van projecten op je tafel liggen die toevallig zo ontzettend goed matchen dat je er gewoon wat mee moet doen?

Dat had ik dus met een bakje op mijn tafel waar onder andere dit allemaal bij in zat. In plaats van het verder op te ruimen, besloot ik er iets mee te gaan maken.

Dit kaartje heb ik als een kleine pagina tussen mijn Art Journal pagina's toegevoegd. Het kaartje zelf is aquarel papier dat ik gekleurd heb met Dylusions spray inkt. Alleen heb ik de inkt niet als spray inkt gebruikt, maar met een dikker penseel aangebracht. Door er iets water bij te gebruiken mengen de verschillende kleuren zich mooi. 



En op deze manier zit het kaartje in mijn album.

   

De gebruikte stansen zijn stansen van Noor Design.



Dit is een 2e kaartje dat ik gemaakt heb. Ook nu is de achtergrond gekleurd met Spray inkt. Het strookje is een restant van een andere Art Journal pagina. Ja, ik bewaar ook kleine restjes als ik ze mooi vind. De cirkel op dit kaartje is gestanst uit een reststukje met alcohol inkt. Dit kaartje heb ik op de achterkant van het 1e kaartje geplakt.



In mijn Art Journal ziet het kaartje er dan zo uit. Hierbij heb ik de al eerder genoemde stansen gebruikt en ook nog deze stansen:


En omdat er nog meer materialen in het bakje lagen heb ik nog 2 kaartjes gemaakt. 


Ook de basis voor deze 2 kaartjes lag al klaar. Ik heb deze achtergrondjes ooit over gehouden na het geven van een demo. 



Op dit kaartje heb ik destijds eerst een vlek gemaakt met Distress inkt en vervolgens met dezelfde kleur distress inkt met een mask en blending tool een patroon gemaakt.



Deze kaartjes heb ik toegevoegd in een mini album met foto's. In mijn mini album ziet het er zo uit:


Hierbij heb ik naast de al eerder genoemde materialen nog het volgende gebruikt:




Dit is het laatste kaartje. De mask heb ik met de Dylusions inkt gesprayed, er iets water bij gesprayed en toen met de mask een afdruk gemaakt. 


De randen heb ik iets kleur gegeven met Distress inkt.



Het hoekje rechtsboven is het yupo papier met de alcoholinkt waar ik het klimop takje uit gestanst heb.



En zo heb ik met mijn restant van stansjes en kaartjes toch weer iets leuks kunnen maken. Leuk dat jullie weer hier kwamen kijken. Tot een volgende keer. 

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten