Pagina's

zondag 21 februari 2021

Mega Hobby Festijn - Thera


Wat een geweldige dag hebben we gehad op 7 februari. Het mega hobby festijn. Het was echt genieten vol met fantastische en hele diverse workshops. Ook ik heb een bijdrage mogen leveren aan deze dag. Exclusief voor het hobby festijn heb ik met de Essential broekzakmal van Studio Light, een mini album ontworpen die ik jullie hier graag laat zien. De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).


De Essential mal van Studio Light heeft de vorm van een broekzak. Uiteraard kun je daar hele toffe kaarten mee maken, maar ik wilde hem net even anders gebruiken dan gebruikelijk en heb er een albumpje mee gemaakt. 

ACTIEPAKKET - Broekzak

Voor het hele album heb ik gebruik gemaakt van het prachtige Scr@p designpapier "Crunchy Leaves" (6011/0660). Het album heb ik gesloten door middel van 3 magneetjes (1617/121) De voorkaft heb ik gepimpt met drie pioenrozen (6002/1514) uit de flora flourishes serie. 

6002/0939 Garden Leaves    6002/1514 Floral Flourishes Pioenroos

Daarachter heb ik twee stukjes stuctape geplakt (6002/1564) en tussen de bloemen heb ik wat blaadjes van de garden leaves laten steken (6002/0939). Jolanda heeft een geweldig actiepakket gemaakt naar aanleiding van deze live. 

6002/1564 Mixed Up Stansmallen Stuc Tape

De broekzakmal samen met het crunchy leaves designpapiermes 23 % korting
    

De hartjes op de linker flap komt van de Studio Light "Filled with love" malleunset (STENCIL FWL351) en rechts heb ik alleen de framemal Angel geplakt waarin ik later een foto kan verwerken (6002/1599)

6002/1599 Blauw Frame Angel  


In het hele album zijn heel wat flapjes, pockets en tags te vinden. De meeste tags en kaartjes heb ik afgerond met de Vaessen creative 3 in 1 hoekpons (2137/037)

2137-037 Vaessen Creative • 3 in 1 Hoekpons

Alle plaatjes en teksten zitten in het designpapierpakket "Crumnchy Leaves".


Wat een prachtige herfstkleuren! Ik hou er zo van.



Op de laatste2 flappen heb ik nog wat pockets toegevoegd. Deze heb ik gepimpt met de randstaat "Angel" (6002/1604) hier heb ik diverse kaartjes in gestopt.

6002/1604 Blauw Border Angel

Hieronder nog een kort filmpje waarin ik het complete album laat zien. 


Ik wil iedereen bedanken die aanwezig waren tijdens de live, voor de toffe reacties op het album en de gezellige dag. Zeker voor herhaling vatbaar.

Creatieve groetjes en tot de volgende keer





3 opmerkingen:

  1. Super mooi boekje Thera. Het was id een heel gezellige dag en heb veel inspiratie opgedaan. Ben zelf niet zo van het boekjes maken maar vind het wel heel mooi om te zien. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig albumpje Thera, helemaal mijn ding 😍😍; hij staat op mijn to do list ☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Thera , het was inderdaad een heel geslaagde dag met al die diverse live's. Heb er van genoten en veel bijgeleerd. Met heel veel bewondering heb ik alles zo goéd als mogelijk kunnen volgen. Ook bij jóu albumpje was het echt ogen uitkijken wat jij zoal deed met gewoonweg een broekzakmal. Schitterend mooi en gaaf werk. En inderdaad zeker zo een workshop live dag voor herhaling vatbaar. Maar wat een werk hébben jullie verzet. Gefeliciteerd voor ieder van jullie die voor, tijdens en na zich zo heeft ingezet en ondanks al het verdriet rond Kyra haar toch ere hebben gedaan. Grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen