Pagina's

zaterdag 20 februari 2021

Projecten Mega hobby Festijn - Irina

Hallo Lieve allemaal,

Het is alweer even geleden zo lijkt het, het Mega Hobby Festijn. Maar wat was het leuk, ik heb er in elk geval ontzettend van genoten, en ik hoop jullie ook! Mijn project die ik LIVE gemaakt heb zie je hier:


Een Slimline kaart met een pocket en shaker. Bovenstaande heb ik dus LIVE met jullie gemaakt. Ik liet ook nog een aantal andere voorbeelden zien die graag nog even met jullie wil delen.


 De stansmal is namelijk zo veelzijdig. Op de volgende foto heb ik de ster nesting die zo uitgestanst dat ik er een mini shaker van heb gemaakt.


En wat zijn ze lief he, de plaatjes van het Bella Lulu knipvel Little Kitty's! Op onderstaande foto heb ik een groot frame gemaakt over de hele lengte van de slimline. Deze heb ik gevuld met shaker materiaal.


Maar je hoeft natuurlijk niet perse met shakers te werken. Dat laat ik op onderstaande kaart zien. Deze is wat kleiner. Hier heb ik minder lagen gebruikt van de stansmal.


En dan nog een laatste variant. Hier heb ik ook een shaker kaart van gemaakt maar dan met de rechthoeken. Dat geeft weer een heel ander effect.


Wat een fleurige boel zo al die kaarten bij elkaar! Ik word er in elk geval helemaal blij van! Ik hoop jullie hiermee nog wat inspiratie te hebben gegeven! Nogmaals hartelijk dank voor de gezelligheid tijdens het Mega Hobby Festijn! 


Lieve groet,


De gebruikte materialen vind je terug in de Noor & Zo webshop. Als je hieronder klikt op de foto kom je rechtstreeks bij de materialen uit:



2 opmerkingen: