Pagina's

zaterdag 6 februari 2021

Sea Bottom

 Hallo lieve bloglezers,

Leuk dat jullie ook vandaag weer een bezoekje brengen aan het blog. Er is ook iedere dag weer zoveel leuks te zien hier. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt vanaf de bodem van de zee.



Deze leuke kaart heb ik gemaakt met de nieuwste Crafty Kit ''Sea Bottom'' van Dutch Doobadoo (473.005.001). Het leuke van de Crafty Kits is dat alles wat je nodig hebt voor een kaart te maken in deze kit zit. Er zit altijd een shape art mal in, 12 vellen designpapier, 1 stickervel en een stansvel.

473.005.001 Crafty Kit -Sea Bottom
 
Je kunt natuurlijk heel veel leuks maken met deze shape art mal van de fles, ik heb er  vandaag een schudkaartje mee gemaakt. Ik heb eerste de fles uitgeknipt uit wit cardstock en hierop designpapier geplakt uit de Crafty Kit Sea Bottom. Daarna heb ik nog een keer designpapier uitgeknipt en in het midden er een stuk uitgesneden. Hier heb ik Mica achter geplakt zodat je door de fles heen kunt kijken. Aan de binnenkant van de fles heb ik nog teksten geplakt uit het stickervel dat ook bij de kit zit. Als schudmateriaal heb ik verschillende kleuren Sequins en strass steentjes gebruikt. 


De rest van de kaart heb ik versierd met allemaal leuke plaatjes uit het stansvel dat ook bij de Crafty kit zit. 
 
 6002/1565 Floral Flourishes Branches

Er is heel veel keus en alles past qua kleuren perfect bij elkaar. De mooie Floral Flourishes ( 6002/1565) van Noor Design heb ik uitgestanst uit het passende designpapier en onder op de kaart verwerkt tussen het koraal.


Ik ben fan van deze nieuwe Crafty Kit, jullie ook? Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en tot de volgende keer.
 
Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


473.005.001 Crafty Kit -Sea Bottom

6002/1565 Floral Flourishes Branches
 
 8002/0100 Joy!Crafts Mica transparant Sheets A4



Geen opmerkingen:

Een reactie posten