Pagina's

dinsdag 30 maart 2021

Bloemen plukken

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag staat er een vrolijk lente kaartje op het blog. Graag leg ik jullie uit hoe ik dit heb gemaakt. 


De basis voor de kaart is een Craft stencil van Marianne Design namelijk de kruiwagen (PS8022). Deze heb ik twee keer uitgeknipt en door middel van een verbindingsstukje aan elkaar gemaakt zodat ik de kruiwagen lekker vol kon stoppen met bloemen. 
 
 

Het Designpapier dat ik heb gebruikt is Lentekriebels van Bella Lulu (3004/0005). Ik heb het lichte houtprintje gebruikt voor de kruiwagen zelf. Aan de onderkant heb ik een oudere grasrand van Noor!Design gebruikt zodat de kruiwagen in het gras staat.

3004/0005 Bella Lulu designpapier Lentekriebels
 
In de papierset Lentekriebels zitten ook twee knipvellen met hele leuke plaatjes,teksten en heel veel bloemen. Ik heb de bloemen los geknipt en bovenin de kruiwagen vastgemaakt. 
 



Van Marianne Design is er ook heel leuk tuingereedschap uitgekomen en dat heb ik ook op de kaart gebruikt.


CR1541 Craftable Tuin gereedschap by Marleen


De tekst La La Lente heb ik uitgestanst met de nesting dies van Bella Lulu (3002/0003) en op de kruiwagen geplakt met wat hemp cord eronder.



In het gras hebben zich nog twee konijntjes verstopt, deze leukerds zitten ook in de papierset lentekriebels. De tekst bloemen plukken komt uit de stempelset Hallo Lente en Pasen van Marianne Design (CS1043). Bovenin de kruiwagen heb ik aan de binnenkant een pocket gemaakt en daar zit dit leuke label in.


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 

 3004/0005 Bella Lulu designpapier Lentekriebels

CR1541 Craftable Tuin gereedschap by Marleen

CS1043 Marleen's Hallo Lente & Pasen

3908-025 Hemp cord wit 0,8mm x 100m

 

 


1 opmerking:

  1. Heerlijke voorjaarskaart zo met de kruiwagen en het vrolijke papier! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen