Pagina's

zondag 7 maart 2021

Lentekriebels



Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een verhuiskaartje. 

Ik heb een verhuiskaartje gemaakt met het Bella Lulu designpapier "Lentekriebels".


Daarnaast heb ik gewerkt met de Dutch Doobadoo mal van de crafty kit Christmas Scene. Ik heb de mal van het huisje gebruikt als basis voor mijn kaart. 

Met deze creatie laat ik zien dat dit pakket dus ook heel goed buiten Kerstmis om te gebruiken is.  Voor het dak en de deur heb ik ribbelkarton gebruikt. 


Ik heb de luikjes uitgestanst op het designpapier in houtlook, de gordijntjes heb ik ook op designpapier uitgestanst. Het kozijn heb ik op gewoon wit cardstock uitgestanst. 


Ik heb het vervolgens bewerkt met Distress Inkt "Old Paper" van Tim Holtz. 


Ik heb het raam in de kaart uitgesneden. Zo kun je aan de binnenkant een leuk tekstje plakken wat je ook kan zien als de kaart dicht is. 


Achter het raam heb ik mica gebruikt. In principe hoeft dit niet, maar dan is het raam iets steviger.  Het is een heel praktisch basis set, die volgens mij niet te missen is in je materiaal. Ik heb er deze keer weer 2 rondjes mee uitgestanst op designpapier. Vervolgens bewerkt met de distress inkt. 


Vervolgens heb ik een grasrandje uitgestanst en bewerkt met de distress inkt. 


Ik hoop dat ik je weer een beetje heb kunnen inspireren en wat lente heb aangebracht in je dag.

Tot de volgende keer,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


   


2 opmerkingen: