Pagina's

zondag 28 maart 2021

Liefde

Hallo lieve bloglezers,

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met de nieuwe slimline mask stencils van Dutch Doobadoo. Slimline kaarten zijn helemaal hot op moment en ook zo ontzettend leuk om te maken.


Ik heb hiervoor twee verschillende mask stencils gebruikt. Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van 470.715.822 en voor de hexagon heb ik het mask stencil 470.715.825 gebruikt. De laatste heb ik uitgeknipt en gemat op een stukje zwart cardstock.


 

Het geheel heb ik afgewerkt met het scr@p hart in combinatie met wat bladeren en takjes.


Voor de tekst heb ik gebruik gemaakt van het te gekke Dutch Doobadoo Sticker Art Grunge Tickets 491.200.005.


Ik hoop dat ik jullie wat inspritatie heb kunnen geven met deze nieuwe mask stencils! Bedankt voor het lezen en tot een volgend blog! 

Lieve groet,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



 



 


1 opmerking: