Pagina's

zaterdag 27 maart 2021

Paasgroetjes


Binnenkort is het al weer Pasen en dus ben ik ook hiervoor maar eens aan de slag gegaan. Heerlijk vrolijke en gezellig gekleurde materialen, krijg er zo'n zin van in de lente!


Ik maakte gebruik van het geweldig gave designpapier van de Collection Kit van Echo Park,
 "I love Easter". Wat een onwijs toffe printjes en kleurtjes en een heel gaaf stickervel zitten in deze Collection Kit, echt te gek!





Slimline-kaarten zijn helemaal hot momenteel, dus maakte ik ook een keer een slimline, maar dan een in paasstijl dus. De basis van de kaart maakte ik met behulp van een waanzinnige en veelzijdige stansmallenset van Carlijn Design. In deze set zitten verschillende maten slimline-mallen met hele toffe randjes. Verder zitten er verschillende maatjes rechthoeken, sterren en hexagons bij, om leuke kadertjes mee op de kaart te maken



Echter ik heb de kadertjes van deze set niet gebruikt, maar ik heb de hartjes gebruikt die bij een slimline-set van Marianne Design zitten. Ik maakte van deze hartjes schudgedeeltes, met daarin waanzinnig toffe kuikentjes als schudmateriaal. Ben er helemaal verliefd op. Op de achtergrond van deze shakers, verwerkte ik stempels uit een toffe set van Marianne Design, met daarin allemaal leuke stempeltjes van Pasen en de Lente.


Verder verwerkte ik nog 2 kuikentjes uit een wat ouder knipvel van Bella Lulu op de creatie en wat paaseieren die ik uit het designpapier heb geknipt en kleine stukjes stuc-tape, die ik met de onwijs gave stans van Noor! Design uitstanste.





Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart. 

Lieve groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





1 opmerking: