Pagina's

woensdag 31 maart 2021

Paasgroetjes

Goedemorgen lieve bloglezers,

Wat gezellig dat jullie vandaag weer een kijkje komen nemen op het blog van Noor & Zo. Volgende week is het Pasen en behalve leuke Paasdoosjes die ik heb gemaakt wil ik vandaag een Paaskaartje aan jullie laten zien.

De basis van de kaart is het Craft Stencil 'Easter Egg' (PS8055) van Marianne design. Een geweldig leuk stencil waar je de leukste Paaskaartjes mee kunt maken.

 PS8055 Easter egg by Marleen

Het Designpapier dat ik vandaag heb gebruikt is het papierblok 'Summer Picnic' (PB7056) van Marianne Design. Een lekker kleurrijk papierblok met leuke zomerse printjes. Omdat ik het niet te druk wilde maken heb ik maar 2 kleuren voor de basis gebruikt. Een groene kleur voor het ei en de lichtblauwe kleur voor de strik.

 

Onderaan heb ik met een oudere mal een grasrand gemaakt en deze in de ronding van het ei afgeknipt. Ik vind het zelf niet mooi als de grasrand uitsteekt. In het gras zit een lief konijntje met een paasei in zijn handen. Het konijntje is een mal van Marianne Design (CR1498). In het gras heb ik tulpjes gestoken en hier en daar een paasei verstopt.

 

Alle teksten op de kaart komen uit de stempelset Hallo Lente en Pasen (CS1043) van Marianne Design. Je kunt de teksten dus niet alleen op je Paaskaarten gebruiken maar ook op al je Lente kaarten. Bovenin heb ik het label vastgemaakt onder de strik door met een stuk Hempcord.

CS1043 Marleen's Hallo Lente & Pasen

Bovenin de kaart heb ik nog een kerstbloem (6002/1516) gemaakt met wat takjes en sisal gras eronder.



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, veel plezier gewenst als jullie nog Paaskaartjes willen maken. 

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 


CS1043 Marleen's Hallo Lente & Pasen

PB7056 Marianne Design Pretty Papers Eline's summer picnic
 
 PS8055 Easter egg by Marleen

3908-025 Hemp cord wit 0,8mm x 100m



1 opmerking: