Pagina's

woensdag 10 maart 2021

Van jou wordt ik vrolijk!


Ik ben wederom aan de slag gegaan met de baby animals, ze zijn zo schattig. Heb dit keer een ander patroon kaartje gekozen.


De randen van het design papier heb ik bewerkt met inkt van Versa Magic, dit is de kleur pink petunia en past perfect bij de kleuren van het design papier.


Ik heb de kunstbloemen vast gelijmd met een lijmpistool, als je zeker wilt weten dat het vast zit, dan gebruik ik de lijmpistool altijd. De draden van de lijm kan je zo verwijderen als het is opgedroogd.


Het was een leuk project, door de kleurtjes krijg je ook echt lentekriebels.


Ik hoop dat jullie geinspireert zijn geraakt.

Liefs, Patrica.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 














1 opmerking:

  1. Super schattig zijn ze toch deze babyanimals en prachtige kaart heb je ermee gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen