Pagina's

donderdag 25 maart 2021

Vrolijk Pasen



Over een paar weekjes is het alweer Pasen en ook voor dit thema zijn er ontzettend toffe producten verkrijgbaar! 



Dus ook ik ben weer met een aantal heel toffe paas-producten aan de knutsel gegaan. 
Het zijn zulke leuke en vrolijke spulletjes om mee te werken!



De basis heb ik gemaakt met een Dutch Doobadoo-stencil. Dit stencil is echter niet los verkrijgbaar, maar alleen in een onwijs toffe Crafty Kit XL, "Happy Spring" van Dutch Doobadoo.
In deze kit zit heel gaaf designpapier, een vel met onwijs veel en leuke uitdrukplaatjes en een groot Dutch Doobadoo-stencil. Natuurlijk is dit stencil ook geweldig gaaf in combinatie met hele andere producten dan de producten uit de Crafty Kit.


Ik heb bij het Dutch Doobadoo-stencil het designpapier van Doodlebug "Happy Easter" gebruikt. Dit designpapier heeft ontzettend vrolijke kleurige papiertjes met onwijs toffe designs erop, zo gaaf! Aan de buitenzijde van het doosje verwerkte ik eerst op alle 4 zijden een stuk gekleurd cardstock en daarna 2 x 2 dezelfde stukken designpapier. 


Op 2 zijden van het doosje verwerkte ik een superleuk mandje met paaseieren en een kuikentje, wat ik uit een al wat ouder Bella Lulu-knipvel knipte.



Ook het deksel bewerkte ik met designpapier en op de zijkanten verwerkte ik leuke tekststempels uit een set van Marianne Design.



Als het deksel van het doosje wordt gehaald, vallen er 2 zijkanten los en 2 blijven er rechtop staan. 
In de hoek van de 2 zijkanten die rechtop blijven staan, maakte ik een gezellig tafereeltje van een paashaas en grasrandje van Marianne Design en wat kuikentjes en uiltjes uit wat oudere knipvellen van Bella Lulu die helaas niet meer verkrijgbaar zijn.




Op de 2 zijden die op zij vallen, maakte ik 2 pockets met daarin een leuk label en 2 kleine kaartjes die ook uit het paperpad komen.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie!

Lieve groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: