Pagina's

woensdag 24 maart 2021

Welverdiend Pensioen

 Voor mij nog een ver-van-mijn-bed-show. Nog sterker, ik moet er ook echt even niet aan denken maar hartstikke leuk dat ik een kaartje voor iemand mag maken die van zijn welverdiende pensioen gaat genieten. 

Ik dacht, laat ik er meteen een blog over schrijven omdat ik ook eens ben gaan stoeien met de slimline kaarten. Dus bij deze.

Ik heb de Craftable Banners Slimline van Marianne Design gebruikt voor deze kaart. Ik heb de grootste omtrek op kraft cardstock uitgestanst. 


Daarnaast heb ik al designpapier het "Lentekriebels" papier van Bella Lulu gebruikt. Het zijn vrij zoetsappige printjes maar ik wilde laten zien dat je het ook op een kaart voor een man kunt gebruiken. 


Ik heb het groene gehokte, het lichtgroene en de houtprint vellen gebruikt. Ik heb de kleinere basis uitgestanst op het groen geblokte designpapier. 


Om het geheel een stoerder / mannelijkere look te geven heb ik de stuc tape mal van Joy!Crafts uitgestanst op kraft cardstock en dit samen met een afgescheurd strookje ribbelkarton op de basis geplakt.  


Ik heb met behulp van de Bierflesjes mal van Dutch Doobadoo een bierflesje getekend op groen cardstock. De accenten op het bierflesje heb ik getekend op het designpapier. 



Nadat ik het flesje heb uitgeknipt heb ik de zijkanten goed bewerkt met Distress inkt Old Paper van Tim Holtz. Met de Gelly roll Glaze van Sakura breng ik altijd de witte accenten aan op mijn creaties. Ik vind dit veruit de fijnste witte pen en ik heb er al een behoorlijk aantal uitgeprobeerd. 

De teksten heb ik met de Nesting Dies van Bella Lulu uitgestanst. De grootste cirkel, rechtsboven aan mijn kaart heb ik uitgestanst met de grootste cirkel van de Craftable Banners Slimline van Marianne Design. 


Het is een kaartje geworden wat lekker snel te creëren is. Hopelijk heb ik je hier mee kunnen inspireren. 

Tot de volgende keer alweer.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


   









1 opmerking: