Pagina's

maandag 5 april 2021

Bella Lulu Bloghop - Jungle

Dag allemaal,

Kijk hoe schattig dit nieuwe Jungle vel van Bella Lulu is. Leuk voor een stoere jongens of meiden kaart. 

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **


** klik {HIER} om het bijpassende Hobbizz desginpapier te bestellen **


Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.

Josje

 Anouk
 
Irina

Patricia

Thera

Corry

Gerlinde

Linda

Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!

 
Wat moet je doen?
  • Ga 5 april 2021 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van 


Heel veel plezier bij het hoppen.

Groetjes Joyce

8 opmerkingen:

  1. Geweldige bloghop met dit schattige knipvel. Prachtige creaties heb ik voorbij zien komen alleen bij Linda zag ik geen creatie alleen een aankondiging??!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bloghop hebben jullie weer voor ons gemaakt.
    De creaties zijn weer zo verschillend allemaal.
    Hopelijk komt mijn designpapier ook snel binnen en kan ik er ook mee aan de slag.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie ideeën, ben zo blij dat ik deze knipvellen heb aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle dames hebben weer een schitterende creatie gemaakt met dit leuke knipvel. Het was weer erg leuk om even bij hen langs te hoppen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is de eerste keer voor mij, vind het superleuk. Of alles is goed geggaan, heb ik een vraagteken bij. Inspiratie genoeg opgedaan. De super koddige diertjes heb ik vorig week ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes heb ik weer gezien! Bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen