Pagina's

dinsdag 27 april 2021

Enjoy!

Hoi lieve allemaal,

Vandaag weer een blog met het schitterende nieuwe designpapier van Noor! Design, "Sweet Romance" en het nieuwste Bella Lulu-knipvel "BFF".




Voor de basis heb ik een Dutch Doobadoo-stencil uit zwart cardstock gehaald en maakte hier 2 matlagen van designpapier op.



De bovenste laag designpapier bewerkte ik eerst met een mask-stencil van Dutch Doobadoo en zwarte structuurpasta. Ik heb vorige week de smaak te pakken gekregen hihi!



Ik wilde graag het verrassingwheel van Joy! Crafts gaan gebruiken, dus moest eerst bepaalde delen uit de bovenste matlaag designpapier stansen, voordat ik deze verhoogd met foamtape heb opgeplakt, zodat het verrassingswheel ruimte genoeg heeft om gedraaid te worden. Met een nieuwe stempelset van Noor! Design, stempelde ik teksten voor op het verrassingswheel. 
Ik maakte met de losse lettertjes zelf de teksten ENJOY, XOXO en LOVE.


Op de creatie verwerkte ik 2 meiden van het Bella Lulu-knipvel die ik weer op zwart cardstock matte voor het toffe effect. 


Bovenaan de label verwerkte ik nog een banner met een stempel van een nieuwe stempelset van Noor! Design. Een leuke pocket met label van Studio Light en een bloementoef met stansen van Noor! Design maakte de creatie af. 


Om de gaatjes van het verrassingswheel en de pocket met label heen, verwerkte ik uitgestanste reïnforcers. Deze stanste ik uit met 1 van de sets van Elizabeth Craft Designs. Een waanzinnig gaaf merk in de winkel van Noor & Zo. 


In de sets reïnforcers zitten een aantal metalen stroken die aan een bindring bij elkaar gehouden worden en op elk van deze stroken zitten reïnforcers in verschillende onwijs toffe vormen, die je heel leuk om gaatjes heen kunt verwerken.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: