Pagina's

donderdag 15 april 2021

Fijne 80e verjaardag

Hallo lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik onlangs maakte voor een 80-jarige. Voor deze leeftijd vind ik het heel toepasselijk om een mooi vintage-sfeertje op de creatie te verwerken. 


Af en toe vind ik het heerlijk om weer eens een druk vintage-kaartje te maken!


De basis van de kaart komt van een tof Dutch Doobadoo-stencil en haalde ik uit kraft cardstock. Hierop verwerkte ik 2 matlaagjes van designpapier. Het designpapier dat ik gebruikt heb voor deze creatie, komt van Noor! Design, "Love Story", wat helaas niet meer verkrijgbaar is.


Als eerste verwerkte ik aan de bovenkant van de creatie een grote halve mandala-stans van Studio Light. Deze is zo ontzettend gaaf en zo schitterend fijn gedetailleerd, echt wauw!!


Ik zocht in mijn voorraadbak met plaatjes een mooi, lief vintage-plaatje en aan de zijkanten hiervan verwerkte ik een mooi klein randmalletje van Noor! Design. Dit geheel verwerkte ik samen met een hele toffe pocket met label van Studio Light aan de rechterkant op de creatie. 


Verder liet ik nog een kleine uitgestanste mandela achter de pocket heen komen. Aan de onderkant verwerkte ik over de hele breedte een stuk breed kant. 


Op het label in de pocket stanste ik een tekst uit een set van Marianne Design en ik verwerkte op de pocket en plaatje, het getal 80, wat ik met een collectable van Marianne Design uitstanste.


Aan de linkerkant van de creatie verwerkte ik een grote bloementoef met een heel aantal takjes. Als laatste verwerkte ik wat plakdots aan de boven- en onderkant.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart. 

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





2 opmerkingen: