Pagina's

woensdag 14 april 2021

It's A Girl




Goedemorgen lieve allemaal,

Tijd voor een nieuwe blog van mij. Ik ben werderom weer aan de slag gegaan met de baby reeks. Wij hebben hier 1,5/2 weken geleden al een bloghop over gedaan maar het onderwerp is zo leuk om er zeker meer van te maken.


Ik heb er dit keer een uitklapkaart van gemaakt, dit model is een van mijn favorieten, je kan er zoveel kanten mee op!


Het designpapier en het knipvel zijn bijpassend gemaakt dus je hoeft niet na te denken of iets wel een match heeft. Ook de teksten op het knipvel zijn in het Nederlands, dus voor iedereen handig!


Het beertje bij de tekst, op de voorste "flap" en de babykleding hier en daar is afkomstig van een Marianne Design mal.


Ook heb ik haar mal van de muizenkleding gebruikt.



Hopelijk hebben jullie genoten en zie ik jullie snel weer.

Liefs, Patricia.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

















2 opmerkingen: