Pagina's

woensdag 21 april 2021

Jungle



Welkom bij een nieuwe blog van mij.  Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de dieren van knipvel Jungle van Bella Lulu.


De link naar de knipvel en andere materialen wat ik heb gebruikt kunnen jullie onderaan deze blog vinden. Is deze zebra niet schattig?


Het structuurtje op de kaart heb ik gemaakt met Texture Paste van Dutch Doobadoo. Deze is transperant.


Ik ben groot fan van de Dutch Doobadoo lijm. 


Ook de tekst komt uit de knipvel, zo heb je altijd een passende tekst bij de plaatjes. Stansen van takjes heeft bijna iedereen wel, beetje tilancia en wat veertjes, zo maak je al een hele leuke toef voor op je kaart.

Leuk dat jullie weer gezellig langs kwamen.
Tot de volgende keer.

Liefs, Patricia.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)










1 opmerking: