Pagina's

dinsdag 20 april 2021

Keukenprinses

Hallo lieve bloglezers,

De nieuwe Marianne Design collectie is weer helemaal in mijn straatje. Ik vind het zelf heerlijk om in de keuken te staan maar ik vind het ook wel eens fijn om bij iemand anders aan te schuiven. Speciaal daarom heb ik vandaag een kaart gemaakt voor een keukenprinses.

 
De nieuwe collectie is weer geweldig leuk en je kunt alles combineren. De basis van deze kaart is het leuke schort van Marleen (PS8085). Ik heb het schort twee keer uitgeknipt en op de achterkant op ongeveer 6 cm vanaf de bovenkant een rillijn gemaakt. Het gedeelte boven de rillijn heb ik op het voorste schort geplakt en zo kan het keukenschort blijven staan. Het designpapier dat ik heb gebruikt is het nieuwe papierblok Rainbow van Marianne Design (PK9175).

PS8085 Craft Stencil Apron

 

 Voor de lieve muisjes (COL1437) van Marianne Design zijn deze maand weer twee uitbreidingen uitgekomen. In de webshop is deze combi aan te schaffen samen met het schort, het papierblok en de leuke muisjes die ik vandaag ook heb gebruikt op mijn kaart.


Actie Pakket Marianne Design Muizen

Behalve deze leuke uitbreiding voor de muisjes zijn er nog meer leuke mallen uitgekomen en deze heb ik vandaag gebruikt op mijn kaart. De nieuwe Creatables cooking pots (LR0705) en de Creatables vegetables (LR0706) hebben een plekje gekregen op het schort. De pannen kun je net als de groente weer zelf op kleur brengen of uit stansen uit gekleurd cardstock.

 

LR0706 Creatables Vegetables

Het muisje heeft natuurlijk ook nog wat groenten in haar handen want ze is druk bezig met koken. Met een witte uniball pen maak ik altijd wat accenten op de kaart zoals in de oogjes van het muisje en op de groenten.

De leuke teksten op de kaart komen uit de stempelset Menu van Marianne Design (CS1015). In deze set zitten weer hele leuke teksten met ontbijt, lunch en diner maar ook voor een uitnodiging of een tegoedbon zitten er teksten bij. Een musthave voor de keukenliefhebber.

CS1015 Marianne Design clear stamps menu


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met een aantal spullen uit de nieuwe collectie van Marianne Design. Ik ben in ieder geval weer fan.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)  
 
 
PS8085 Craft Stencil Apron
 
 
 COL1437 Marianne Design Collectables Eline's mice family
 LR0705 Creatables Cooking pots
 LR0706 Creatables Vegetables
 CS1015 Marianne Design clear stamps menu
 
 
PK9175 Paperpack - Pretty Papers Rainbow


1 opmerking: