Pagina's

zaterdag 17 april 2021

Let's Celebrate

Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een slimline-kaart laten zien. Voor de basis van deze kaart gebruikte ik de slimline-mallenset van Carlijn Design. Deze set is zo ontzettend gaaf en veelzijdig!



Carlijn Design is echt 1 van mijn favoriete merken, ik vind de producten zo onwijs tof allemaal!


De basis voor de slimline-kaart van vandaag haalde ik uit kraft cardstock. Hierop verwerkte ik 2 matlagen van designpapier. Het designpapier wat ik gebruikt heb is een eerdere set van Joy! Crafts, die helaas niet meer verkrijgbaar is, "Love". 



Het plaatje dat ik verwerkt heb komt uit mijn eigen voorraad. Dit plaatje verwerkte ik op een schitterende uitgestanste blauwe mal van Noor! Design. Bij deze blauwe mal zitten ook hoekstansjes, die perfect matchen met de grote basis blauwe mal. Ik verwerkte deze hoekstansen in de hoeken onderaan de kaart.


Verder verwerkte ik op het onderste gedeelte van de kaart 3 mooie uitgestanste pioenrozen met een paar takjes en blaadjes eronder. 

Bovenaan de kaart verwerkte ik een toffe tekstbutton, die ik uitstanste uit de labelvellen van Noor! Design "Pink Petals".


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart.

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




1 opmerking: