Pagina's

vrijdag 30 april 2021

Planner

Hallo Allemaal,

Scrappen op 30 x 30 cm is leuk maar dit is ook weer erg leuk. Je alledaagse bezigheden vastleggen in een planner/journal. Ik ben er mee begonnen en mijn eerste pagina wil ik met jullie delen in deze blogpost.


Je moet natuurlijk eerst een basis hebben. Mijn keus is gevallen op het merk Elizabeth Crafts Design. hier van heb ik de essential planner gekocht en een eerste basis pagina met cijfers. 


Zaterdag 24 april was er een demo bij Noor & Zo waar Annette en ik een duo demo hebben verzorgd. Op de foto zie je mij met Jolanda in aktie. Ik heb 2 foto verwerkt in het middenstuk en hiervoor heb ik weer een andere stans van ECD voor gebruikt. Wat het leuke is, er zitten echt veel mogelijkheden in deze setjes je kan namelijk alles combineren met elkaar.


Het middelste stuk kan je openslaan en daar zit weer een tag in met foto, meteen extra ruimte om te scrappen.


Naast al de leuke stansjes zijn er ook stempels van Masterpiece gebruikt, echt een ontzettend leuk merk met toffe stempels.


De cijfers op de foto heb ik met embossingpoeder gedaan omdat je op een foto niet zo goed kan stempelen.


De cijfers die ik gebruikt heb  zijn heel mooi fijntjes, maar in dit set zitten ook stoere cijfers.


Heerlijk om alles lekker te combineren. Wordt vervolgd deze journey door mijn leventje. Bedankt voor het bezoek aan ons blog. En pas op dit is erg verslavend.

groetjes 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
  


 






1 opmerking: