Pagina's

zaterdag 10 april 2021

Veel geluk!



Vandaag wil ik jullie een huwelijkskaart laten zien die ik onlangs maakte. De basis van de creatie is een heel gaaf Dutch Doobadoo-stencil en deze haalde ik uit wit cardstock.



 Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Joy! Crafts, "Love".


Ik verwerkte 2 matlagen van designpapier en de bovenste maat matlaag knipte ik 2x uit en ik plakte de 2e alleen op de onderste helft vast op de basis. De rechterbovenpunt krulde ik om en plakte deze vast met het lijmpistool, zodat deze zeker weten goed vast blijft zitten. 


De linkerkant plakte ik alleen aan de zijkant vast op de basis en hierdoor ontstond er in de rechterbovenhoek een pocket. 


In deze pocket verwerkte ik 2 labels die ik maakte met 2 verschillende labelponsen van Vaessen Creative. 



In het midden van de creatie verwerkte ik 2 uitgestanste taartrondjes en een stukje kant. Op het onderste gedeelte verwerkte ik een mooie uitgestanste blauwe mal van Noor! Design, met daarin een plaatje uit eigen voorraad.



Op de blauwe mal verwerkte ik kleine bloemetjes, die ik uitstanste met een heel klein bloemetjesstansje wat bij de blauwe mal hoort. In het hartje van de bloemetjes verwerkte ik pareltjes.


Aan de linkeronderkant maakte ik een mooie grote bloementoef met 2 grote bloemen en een heel aantal uitgestanste takjes. 


In de rechterhoek onder verwerkte ik, uit spiegelkarton gestanste, trouwringen.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




1 opmerking: