Pagina's

zondag 16 mei 2021

Be Original

Goedemorgen allemaal,

Het is weer tijd voor een blog van mij. Ik ben weer lekker met de Mixed media aan de slag gegaan en heb een stoere kaart voor meiden gemaakt.


De basis is zwart cardstock van 20 cm x15 cm. Waarbij je op de lange zijde rilt op 10 cm. Ik heb nog een extra stuk om te matten gesneden van 9,2 cm x 19,2 cm. Ik heb een heel licht grijze cardstock gekozen. Ik heb hiervan 2 stukken gesneden, 1 keer 9,6 cm x 19,6 cm en 1 keer 8,8 cm x 18,8 cm. Als eerste heb ik weer lekker geknoeid door met de zwarte en witte molotow markers spetters te maken. Op de bovenste laag heb ik vervolgens met witte structuur pasta en de Maskstencil Marrakech van Joy!Crafts in 2 hoeken wat extra relief aangebracht. 


In de 2 overliggende hoeken heb ik dit met de Mask stencil Bubbels van Noor! Design zwarte structuur pasta ook gedaan, maar dat heb ik heel klein gehouden. 


Ik heb wat witte structuurpasta gemengd met roze metallic verf. Hier heb ik ook met een mask stencil van Noor! Design "Bubbels" de letters Hello proberen aan te brengen. Ik denk dat het iets vloeibaarder is geworden door de verf dus de afdruk is niet scherp geworden. Maar persoonlijk vind ik dit niet heel storend op dit kaartje dus ik heb het lekker zo gelaten. 


Ik heb de Stuctape snijmal van Noor! Design op zwart papier gebruikt en dit in kleine stukken gescheurd. Dit heb ik achter een illustratie van het Bella Lulu Knipvel BFF geplakt. De 2 tekstwolkjes zijn ook van dit knipvel. 


Ten slotte heb ik nog stickerart en paperart van Dutch Doobadoo gebruikt om het helemaal af te maken. En natuurlijk wat doodlelijntjes met een zwarte pen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt  naar het desbetreffende product in de webshop)
 
       


 

2 opmerkingen: