Pagina's

dinsdag 25 mei 2021

Drive

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien. Ik heb een kaartje gemaakt met de nieuwe Dutch Shape Art Flame. Wat een mooi modelletje. 


Deze  Shape Art heb ik overgenomen met Zwarte Dutch Doobadoo Structuurpasta. Leuk om een extra laagje te maken op je kaart. Waarom de lijnen alleen gebruiken voor  het afmeten, super leuk om daar de pasta in te zetten. Voor het niet gebruiken van designpapier blijft er plaats over voor de Mask Art Slimline Circles:

 
De gave jeep heeft een prominente plek gekregen. Zie hoe leuk het nummerbord: BE OWL-SOME (van BellaLulu knipvel At the Zoo


Om de kaart aan te kleden heb ik de uiltjes At the Zoo gebruikt van BellaLulu, ook de vlindertjes zijn van BellaLulu.

Zo dit was mijn kaartje weer voor vandaag. Fijne dag iedereen en tot een volgend bezoekje.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)








2 opmerkingen: