Pagina's

woensdag 19 mei 2021

Fijne Vaderdag

Goedemorgen lieve bloglezers,

Wat leuk dat jullie ook vandaag weer een kijkje komen nemen op het blog. Volgende maand is het Vaderdag en deze maand zijn bij Marianne Design allemaal artikelen uitgekomen voor mannenkaartjes. Ideaal dus om iets leuks voor Vaderdag te maken. Ik heb in ieder geval de leuke stokstaartjes aan het klussen gekregen.


De basis van mijn kaart is gewoon uit de hand geknipt en is 15 x 16 cm (breedte x hoogte). De zijkanten heb ik schuin naar boven afgesneden en in het midden heb ik een ovaal uit gestanst. De kaart heb ik twee keer uitgeknipt en op de achterste kaart een rillijn gemaakt zodat de kaart kan blijven staan. Onderaan de kaart heb ik nog een pocket gemaakt waar het gereedschap in kan. Het designpapier dat ik heb gebruikt komt uit de set Herfstsfeer van Bella Lulu (3004/0003). In deze set zit zowel een verticaal als een horizontaal houtpatroontje.


COL1490 Collectables Eline's Stokstaartjes

De leuke Stokstaartjes komen uit een Collectables set van Marianne Design (COL1490). Vandaag heb ik van de stokstaartjes twee klussers gemaakt. De muts die ook in de set zit heb ik omgetoverd tot een bouwhelm door hem helemaal uit geel cardstock te stansen en het pomponnetje van de muts weg te laten.

Het gereedschap dat ik heb gebruikt komt uit de nieuwe set Home Improvement (CR1549) van Marianne Design. Het gereedschap heb ik meerder keren uit gestanst en zo opgebouwd in verschillende kleuren. Een ontzettend leuke set voor mannenkaarten.


De tekst ''Fijne Vaderdag'' zijn kleine stickers die ik heb gebruikt uit de set ''de natuur in'' van by Marleen voor Marianne Design (PK9176). In deze set zit een heel vel met allemaal kleine alfabet stickers in drie kleuren. Ideaal om je eigen teksten samen te stellen.

 
De tekst in het handvat komt uit de stempelset "Proost'' van Marianne Design (CS1056). Deze heb ik met een stukje Hemp cord vastgemaakt. Zo heb je in een handomdraai een leuke mannenkaart.


CS1056 stempel Proost
 
 
  Ik hoop dat jullie weer een leuk idee hebben opgedaan voor Vaderdag of voor een felicitatiekaartje voor een echte klusser.
Bedankt voor jullie bezoekje aan het blog en tot de volgende keer.
 
Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
 
 COL1490 Collectables Eline's Stokstaartjes
 CS1056 stempel Proost
 CR1549 Home improvement
PK9176 Pretty Papers - De natuur in by Marleen

 3908-010 Hemp cord assortiment 4x10m basic

3004/0003 Bella Lulu Designpapier Herfstfeest

3 opmerkingen: