Pagina's

vrijdag 28 mei 2021

Gefeliciteerd Kanjer!

Hallo allemaal,


Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien die ik maakte voor een jarige jongen die dol is op voetbal. Altijd een leuk thema om mee aan de slag te gaan!


Ik maakte als basis de fotocamera van Dutch Doobadoo en maakte hiervan een doordraaicamera, naar het idee van Corry Dank. Het kaartmodel heb ik gemaakt met een online workshop van Noor & Zo.

Deze online workshop is een onderdeel van het maandabonnement op de All-Inclusive facebookgroep van Noor & Zo. In deze besloten facebookgroep staan ontzettend veel toffe patronen met duidelijke filminstructies erbij. En iedere week komen  er 2 nieuwe toffe video's bij!

 

Klik HIER voor meer informatie over het all-inclusive-abonnement.

De basis en de filmstrook haalde ik uit zwart cardstock. Het designpapier wat ik heb gebruikt, komt uit de Crafty kit "Kick it" van Dutch Doobadoo en een papierset van Noor! Design, die helaas niet meer verkrijgbaar is, "Football".

De creatie bestaat uit een fotocamera en een filmstrip die door de fotocamera moet worden geschoven en zo verschijnt er steeds een andere afbeelding voor de lens. Verder ga ik niet echt in op de werkwijze van hoe ik de camera en filmstrip gemaakt heb, omdat deze een onderdeel is van het all-inclusive-abonnement, zie boven aan deze blog.



De voetbalplaatjes die ik voorop de camera en op de filmstrip heb verwerkt komen van een onwijs tof Bella Lulu-knipvel "Voetbal".




De teksten komen ook van het Bella Lulu-knipvel en heb ik uitgestanst met de "Nesting dies" van Bella Lulu. Verder heb ik nog een leuke, maar al oudere stempel van Marianne Design gebruikt.


Ik hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs
Gerlinde


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: