Pagina's

dinsdag 4 mei 2021

Heerlijk Cadeautje

Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een keer wat anders dan een kaart laten zien, namelijk een kado-doosje. Het doosje heb ik gemaakt met een Dutch Doobadoo-stencil en heeft de vorm van een snoepje.



Zo'n doosje is ontzettend leuk te vullen met wat lekkers, maar ook bijvoorbeeld met bad-bruisballen, enz. Heel leuk dus om kado te geven als extraatje of zomaar spontaan.



Voor de basis van deze kado-verpakking heb ik wit cardstok gebruikt en als designpapier het supertoffe en vrolijk gekleurde Bella Lulu papier "Lentekriebels". Ik heb dit papier al heel vaak gebruikt, maar blijf de frisse kleurtjes en verschillende designs zo onwijs tof vinden!



Uit een van de zijvlakken stanste ik een ovaal en verwerkte daar aan de binnenkant mica achter, zodat er een leuk kijkvenster ontstaat en je dus kunt zien wat er in de kado-verpakking zit. 
Aan deze zijde verwerkte ik ook een erg schattig plaatje uit het knipvel wat bij het designpapier zit en en leuke tekstbutton die ik uitstanste met een Bella Lulu-stempelset.



Aan de achterzijde van het doosje maakte ik een pocket, waarin je geld of een kado-kaartje kunt verwerken. Aan de bovenkant van de pocket verwerkte ik een sierrand die ik uitponste met een randpons van Vaessen Creative. Een lint aan beide uiteinden maakte de creatie af.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie!

Lieve groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: