Pagina's

woensdag 12 mei 2021

Ik vind je Lief


Goedemorgen allemaal,

Ik ben al lekker actief aan de slag geweest met het nieuwe knipvel "Ik vind je lief" van Bella Lulu. 


Ik ben fan van de Slim Line kaarten en dus heb ik er ook eentje met dit knipvel gemaakt. 


Ik heb als basis de Slimline van de Studiolight "Grunge Collection 5.0" gebruikt. 


Als basis heb ik zwart cardstock gebruikt en als designpapier "Love Letters" van Joy!Crafts.  Ik heb de voorkant van lichtroze / witte hartjes gekozen en deze als contrast bewerkt met zwarte structuur pasta. Ik heb hiervoor een mask in bakstenenstructuur van Joy!Crafts gebruikt. Dit geeft een lekker stoer effect.  Ik heb 2 ovaaltjes gebruikt van Marianne Design Slimline mal. 


De tekststans van "Little Happiness" van Joy!Crafts past hier ook weer heel leuk bij. Achter de gnoompjes heb ik ribbelkarton geplakt. 


Als achtergrond van de tekst heb ik de Joy!Crafts "Notebook Circles" gebruikt. De tekststempel zelf is van Bella Lulu.  Ten slotte heb ik de stansjes en stempels gebruikt van CarlijnDesign "Happy Mail" gebruikt. Dit zijn super leuke stempeltjes wat je vaak kan verwerken op je handgemaakte creaties. Ik ben er helemaal gek op.
 

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt  naar het desbetreffende product in de webshop)
 
   


  
    
 









1 opmerking: