Pagina's

maandag 10 mei 2021

Lentekriebels


Goedemorgen allemaal

Weer een nieuw kaartje van mij, ik heb de online workshop Zet op en kijk kaartje gecombineerd met het kentekriebels papier. 


Deze te gekke online workshop zit in het all-inclusive abonnement van Noor & Zo en dit is HIER verkrijgbaar.


Ik heb als basis off white cardstock gebruikt en dit afgemat met kraft cardstock. De randstand heb ik ook op kraft cardstock uitgesneden en onder het designpapier geplakt. 


Van de slimline snijmal van Carlijn Design heb ik de tekst "groetjes" gebruikt.  Van de slimline snijmal van Marianne Design heb ik de hartjes gebruikt. 


Ik heb met de Pearl Pen van Dutch Doobadoo accenten op de kaart aangebracht.


Een tag in de kaart heb ik gemaakt van de toffe Square puzzle mal van Studiolight. Ik heb 2 designpapiertjes gebruikt en ze om en om geplakt. Ook hier heb ik weer accenten met de pearl pen op aangebracht. 


Voor de andere tag heb ik de de Studiolight Essentials snijmal STENCILSL344 voor gebruikt. 

Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren om ook aan de slag te gaan met het mooie lentekriebels papier van Bella Lulu en de toffe online workshops van Noor&Zo.

Tot snel!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
 
  
 


Cardstock off White                            Cardstock kraft
 








2 opmerkingen: