Pagina's

zondag 9 mei 2021

Moederdag

Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, die ik onlangs maakte voor Moederdag. De basis komt van een Dutch Doobadoo-stencil en deze haalde ik uit kraft cardstock. Het stencil heeft het patroon voor 1 matlaag, ik maakte er zelf nog een extra matlaag bij. De eerste matlaag komt uit gekleurd Florence cardstock en de 2e matlaag haalde ik uit designpapier. 


Het designpapier dat ik het gebruikt kom van Noor! Design, "Lavender Garden". Het is een onwijs mooie papierset in schitterende paars, groene tinten en prachtige bloemendesigns.



Binnenin de creatie aan de linkerkant, verwerkte ik een leuk plaatje (uit eigen voorraad) die ik voor de helft vast plakte, zodat ik er een kleine pocket van kon maken.


 In deze pocket verwerkte ik 2 labels. Verder nog een bloem en wat takjes aan deze kant.


Op het middengedeelte verwerkte ik eveneens een plaatje (ook uit eigen voorraad), maar deze verwerkte ik in een mooie uitgestanst frame van een blauwe mal van Noor! Design.



Verder verwerkte ik hier niets om, want als er teveel op verwerkt wordt sluit de kaart niet meer mooi aan als deze gesloten wordt.Aan de rechterkant van de kaart verwerkte ik alleen een geprinte tekst met "Fijne Moederdag".




Om de kaart mooi gesloten te houden, maakte ik er een banderol om heen. Op deze banderol kon ik nog even lekker los gaan om wat grotere en dikkere elementen op te verwerken.


Ook hier een mooie afbeelding met daaronder een erg toffe kleine mandala van Studio Light en een takje met lavendeltakken erbij.


Aan de onderkant van de banderol verwerkte ik een grote bloementoef met uitgestanste bloemen en takjes.


Ik hoop dat ik jullie van heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen: