Pagina's

dinsdag 18 mei 2021

Nature

Goedemorgen lieve bloglezers,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de nieuwe collectie by Marleen voor Marianne Design " de natuur in". Een hele gave collectie dus mijn hamsters wilden heel graag gaan kamperen.

 
De basis voor mijn kaart is het craft stencil tent by Marleen (PS8088). De tent heb ik twee keer uitgeknipt en bij de voorste tent heb ik het zijraam uitgeknipt en het middenstuk van de tent zodat er wat diepte in de tent komt. Op de achterste tent heb ik designpapier geplakt en daar de andere tent met de openingen opgeplakt.

PS8088 Craft Stencil Tent


Het designpapier dat ik heb gebruikt komt uit de papierset '' de natuur in '' (PK9176) ook van Marleen. Het zijraam van de tent kun je ook dicht laten als je dat leuker vindt. Ik heb het open gemaakt en met een stukje hemp cord om het opgerolde stukje tentzeil lijkt het net echt een open raampje.



De leuke hamsters die aan het kamperen zijn komen uit een oudere collectables set van Marianne Design (COL1489). Deze kun je weer in verschillende kleuren en houdingen opbouwen. een van de hamsters die kijkt uit het raampje door de tent en de andere hamster heeft net iets lekkers gevonden in de natuur. In deze set zitten behalve de hamsters, ook nog blaadjes, paddenstoelen en verschillende soorten nootjes voor de hamsters.


 


Als achtergrond heb ik het craft stencil mountains by Marleen gebruikt. De boompjes en de grasrand komen uit een oudere collectie van Noor!Design. In de papierset '' de natuur in '' zitten behalve hele mooie designpapiertjes ook 1 vel met stickers en 1 uitdruk vel. Weer een compleet setje om een kaart mee te maken. De teksten op de kaart komen uit het stickervel. Het kampvuur, het kompas en de vis die de hamster heeft gevangen komen uit het uitdruk vel.


PK9176 Pretty Papers - De natuur in by Marleen


Ik ben weer helemaal fan van de nieuwe collectie, Hopelijk heb ik jullie ook enthousiast gemaakt. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en tot de volgende keer.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)   

 PS8045 Craft Stencil bergen

 PS8088 Craft Stencil Tent


PK9176 Pretty Papers - De natuur in by Marleen

COL1489 Collectables Eline's hamster

1 opmerking:

  1. Super leuk. De hamstertjes hebben alleen geen mooie weer om te kamperen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen